Resmi anladığınızı düşünüyoruz. Umarım artık arama motorlarında gerçekten ustalaşmadan önce neden unutmanız gerektiğinin hepsi mantıklıdır. İyi şanslar! Arama motoru optimizasyonu (SEO) tarihinde, bir motorda sıralanan içerik tipik olarak iki ana faktöre indirgenmiştir: web sitenizdeki içerik aracılığıyla oluşturulan alaka düzeyi ve otorite. Bu şunları içeriyordu: 1. Sayfalarınızın her birinin temelini oluşturacağınız en iyi anahtar kelimeleri seçmek. 2. Sayfanızın bu anahtar kelimeler etrafında döndüğünü motorlara açık hale getirmek. İçeriğinizi optimize ederken, metninizi, insanların bir motorda aradıklarıyla eşleşen belirli anahtar kelimelere odaklayın. Basit görünüyor değil mi? Yanlış. Sizin için ilk sayfadaki SEO ipucumuz, hedef kullanıcılarınızın neyi arayabileceğini gerçekten düşünmek ve bu anahtar kelimelerin sayfada olduğundan emin olmaktır.

No pingback ( trackback ) is found.