Bu, oturup alıcı kişilikleri geliştirmenizi, ancak bu kullanıcılara Google, Yahoo ve Bing’e gittiklerinde ulaşma olasılığını gerektirir. Sitelerin sayfa içi optimizasyonu “eski yöntem” olarak nasıl uyguladıkları hakkında yazarak saatler geçirebilirdim. Ancak, zamanınız değerli ve benim de öyle. Bu nedenle, bugün birlikte geçirdiğimiz zamanı “yeni yol” u tartışmak ve size bazı yararlı sayfa içi SEO ipuçları sunmak için kullanmak istiyorum. Pazarlama stratejileri yine de anahtar kelimelere dayanmalıdır. Ancak bunları sayfanızın her yönüne dağıtmak yerine, her sayfanın sağlamasını istediğiniz değeri düşünün. Çeşitli uzun kuyruklu anahtar kelimeler için sıralamanıza yardımcı olmak için çeşitli alakalı anahtar kelimeler kullanın.

No pingback ( trackback ) is found.