Örneğin Wikipedia.org, en yüksek Etki Alanı Yetkililerinden birine sahiptir, çünkü içeriği genellikle iyi araştırılır, editörler tarafından kontrol edilir ve çirkin veya ilgisiz reklamlarla kesintiye uğramazsınız. Arama sorgularını değerli ve uygun ayrıntılarla eşleştirmek söz konusu olduğunda, Google buna bir öncelik verir. Hiç telif hakkının 2014 yılına ait olduğu ve en son blog gönderisinin aynı yıla ait olduğu bir web sitesine gittiniz mi? Hala iş başında olup olmadıklarını veya bölgenizde hala hizmet sunup sunmadıklarını merak ediyor musunuz? Web sitelerinizde, şirketinizin eski konumuna referanslar veya eski teknolojiler gibi güncel olmayan materyallerin bulunması, potansiyel müşterilere, şirketinizin en son trendleri takip etmediği izlenimini verebilir. Bir tüketici sitenizde “Bekle, ne?” veya “Bekle, bu doğru değil”, itibarınızı tehlikeye atıyorsunuz. Sık Güncelleme Neden Önemlidir? Arama motoru botlarının ve örümceklerin web’inizi “tarama” şeklinden dolayı, içeriğinizi sık sık değiştirmek çok önemlidir. Örneğin Google, internetteki tüm web sitelerinde arama yapan kendi otomatik “botlarına” sahiptir. Bunu, sitenizle ilgili bilgileri dizine eklemek ve arama yapanlara sorguları için en alakalı sonuçları sağlamak için yaparlar. Bir bot sitenizi bir hafta ziyaret eder ve ardından bir ay sonra geri dönerek hiçbir şeyin değişmediğini görürse, geri dönmeden önce belki üç ay daha uzun süre bekler. Botlar da tam tersini yapabilir ve sık sık güncelleme yaptığınızı fark ederlerse daha sık geri dönebilirler.

No pingback ( trackback ) is found.