SEO İşletmeniz İçin Ne Yapabilir? SEO çalışıyor ancak hızlı bir ipucu değil. SEO içeriği oluşturmak zaman ve çok çaba gerektirir, ancak uzun vadede karşılığını verir. SEO performansınızı raporlamak, sayfalarınızın organik olarak nasıl performans gösterdiği ve SEO stratejinizi İlk Sayfa SEO nasıl geliştirebileceğiniz konusunda size bir fikir verecektir . Google Arama Konsolu ve Google Analyticssonuçlarınızı ölçmek için değerli kaynaklardır. Raporlanacak bazı önemli metrikler şunları içerir: Kaynak Sayfa Görüntüleme Sayısı Oturum başına sayfa sayısı Sayfada geçirilen süre ve ortalama oturum süresi Konum ve cihaza göre organik ziyaretler Çıkma Oranı Kaydırma derinliği Yeni ve geri gelen ziyaretçiler Diğerlerinin yanı sıra bu metrikler hakkında raporlama yapmak size şunları sağlar: SEO stratejinizin ne kadar etkili olduğunu belirlemenize; iyileştirme alanlarını belirleyin, ziyaretçilerinizin ne aradığını anlayın; ziyaretçilerin karşılaştığı herhangi bir sorun; buna göre optimize etmek için en iyi ve en kötü performans gösteren içerik; müşteri ihtiyaçlarındaki eğilimleri tespit edin ve dönüşüm oranlarını ölçün.
