Öte yandan, içeriği anahtar kelimelerle aşırı dolduran bir SEO firması, size aynı derecede büyük bir kötülük yapıyor olabilir. İşe almadan önce, şirkete aşağıdakileri optimize etmekle ilgili fikirlerinin / stratejilerinin neler olduğunu sorun: Sayfa Başlıkları Sayfa URL’leri H1 Etiketleri Resim Alt Metin Meta Açıklaması İç Bağlantılar Anahtar Kelime Yoğunluğu SEO, dijital pazarlamanın en sürekli değişen parçasıysa, CMO’lar bir SEO Kahramanı ile SEO Sıfır arasındaki farkı nasıl söyleyeceğini nasıl bilir? Günümüz pazarlama dünyasında size yardımcı olacak bir SEO pazarlama ajansı arıyorsanız, düzinelerce yerel, saygın şirketten herhangi birine gidebilirsiniz.

No pingback ( trackback ) is found.